۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

مبارک رفت!! فاصله عزت تا ذلت فقط 18 روز!!

رهبران دنیا خوب ببینید، خوب مصر و تونس را نظاره کنید، خوب سرنوشت رهبران دیکتاتور را ببینید، ببینید فاصله عزت و ذلت در مصر برای حسنی مبارک فقط 18 روز بود نه بیشتر.
او می گفت من هستم جایم خوب است و فعلا خیال رفتن هم ندارم، مبارک می گفت مصر به خاطر وجود من مبارک است، او می گفت بعد از من پسرم می آید، اما امروز رفت، خودش هم نرفت او را مجبور کردند برود، او را بردند، و همه خاطرات 30 ساله اش را با خود به تاریخ سپرد.
رهبران دنیا یادتان باشد، شما هر چه باشید باید مطیع ملت خود باشید، یادتان باشد که اگر یک نفر در کشورتان، در ملکتان که فکر می کنید میراث شما بوده از شما و حکومتتان ناراضی باشد باید او را راضی کنید و مشکلاتش را رفع کنید که در غیر این صورت بعد از 30 سال می شوید جای مبارک.
مردم دنیا یادتان باشد، شما ولی امر رهبران خود هستید، شما ولی نعمت آنان هستید، آنان وظیفه دارند، آنان مجبورند در مقابل شما پاسخگو باشند، یادتان باشد که اگر روزی از حاکمتان رنجیدید او را بپرسید اگر اجازه نداد قیام کنید و پشت یکدیگر را خالی نکنید، پیش بروید شما پیروزید، یادتان باشد که اگر قیامتان هزار سال هم طول بکشد در صورتی که نا امید نشوید پیروز خواهید شد. یادتان باشد که از امروز به بعد در انتخاب خود دقت کنید و خود برای سرنوشت خود تصمیم بگیرید و یادتان باشد که ملتی پیروز و سرافراز است که برای سرنوشت خویش خود بپاخیزد.
خداوند متعال حکومت را با کفر و شرک به جلو می برد، اما با ظلم هر گز!! ببینیم تاریخ را که چه می گوید، صدای تاریخ بسیار شنواست اما شرط فهم آن این است که شنونده گوشی برای شنیدن داشته باشد. ببنید در ایران رضا شاه پهلوی رفت، در افغانستان نور محمد ترکی و یارانش رفتند سپس مجاهدین رفتند و بعد طالبان، در عراق صدام رفت، با اعدام رفت،در پاکستان پرویز مشرف رفت و سایر رهبران دنیا آنها هم رفتند یا آنان را بردند، آنان هم دلشان نمی خواست حکومت و لذت آن را رها کنند اما رفتند. رهبران ظالم و دیکتاتور امروز دنیا هم خواهند رفت انان گمان نکنند که تا ابد این حکومت و این زر و زور تا ابد با آنان است بلاخره یه روزی خواهند رفت و به برگی از تاریخ تبدیل خواهند شد.
این است سرنوشت رهبران ظالم. خوب مصر و تونس را نظاره کنید. شما هم اگر ظالم باشید بزودی انشاالله به همین سرنوشت دچار خواهید شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر