۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

مصر و تحولات آن

در روزهاي اخير در خبرها شاهد تحولات عظيمي در جهان عرب هستيم, تحولاتي كه مسير تاريخ جهان را دستخوش تغييرات بزرگي خواهد كرد.
در اين ميان مصر با بيش از هشتاد ميليون نفر جمعيت بيش از كشورهاي ديگر مورد توجه قرار گرفته است, مصر به عنوان متحد امريكا و اسراييل بيشترين نگراني را براي امريكا و اسراييل بوجود اورده است.
در جنگ غزه که میان حماس و ارتش اسراییل روی داد، مصر و رهبرانش جزو اولین حامیان ارتش اسراییل بودند و همین عمل رهبران اسراییل باعث منفور شدن انها در میان مردم مسلمان و ازاد اندیشان غیر مسلمان بود.
مصر با ظلمی که در حق مردم بی گناه غزه مرتکب شد نفرین انها و مردم جهان را به جان خرید و این است سنت الهی که جواب اه مظلوم را بسیار سریع و با تدبیر می دهد، این گونه غزه جواب شکایتش را از پیشگاه الله تعالا گرفت.
از این حرفها که بگذریم وقتی مردم مصر را دیدم به یاد اتفاقات ایران پس از انتخابات افتادم که مردم به خیابانها ریختند، کشته دادند، اعدام شدند،به زندان رفتند، سرکوب شدند و تحولات کشور خود را رقم زدند اما افسوس که مردم ایران از فرصت استفاده نکردند و خیلی زود عقب نشینی کردند در حالی که مردم مصر با وجود حکومت نظامی باز هم شب ها را به خانه ها نرفتند و پایداری کردند و خون دادند، و جواب پایداری خودشان را بزودی خواهند گرفت، مردم ایران باید از مصریها یاد بگیرند، باید مقاومت کنند، اما حیف.
خداوند متعال در قران کریم وعده داده که جواب ظلم را در همین دنیا می دهد، زیرا خداوند متعال به هر کس که بخواد حکومت و پادشاهی می دهد و از هرکسی که بخواهد می گیرد و هر کس را که بخواهد عزت می دهد و هر کس را که بخواهد ذلیل می کند و اینگونه حسنی مبارک و زین العابدین بن علی را ذلیل می کند.
من امروز به همه مردم و رهبران افغانستان هشدار می دهم که دل مظلومین را بدست بیاورید و اگر انان را از دست دادین دیری نخواد گذشت که قیام مظلومین ریشه شما را خواهد خشکاند. به حکومت ایران هم هشدار می دهم که دیر یا زود به دلیل ظلمی که ابتدا در حق اهل سنت مرتکب شده اید و بعد حق مردم و رعیت خود را پایمال کرده اید، بعد ظلمی را که در تحریف تاریخ مرتکب شده اید، ریشه شما خواهد خشکید ان زمان نزدیک است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر