۱۳۹۰ فروردین ۲۶, جمعه

نصیحت و حکمت

قال رسول الله صلى الله عليه و سلم: « سيأتي على الناس سنوات خداعات يصدق فيها الكاذب و يكذب فيها الصادق و يؤتمن فيها الخائن و يُخَوَّن فيها الأمين و ينطق فيها الرويبضة . قيل : و ما الرويبضة ؟ قال : الرجل التافه يتكلم في أمر العامة » (السلسلة الصحيحة " 4 / 508) « » -

« «پيامبر صلى الله عليه و سلم فرمودند: « بزودي بر مردم سالهايي خواهند رسيد که در آن سالها دروغگو صادق شمرده مي شود و راستگو ،تکذيب مي شود و به خائنين اطمينان مي شود و امانت داران به خيانت متهم مي شوند و روبيضة بدينگونه سخن مي گويد.گفته شد: روبيضة چيست؟ فرمود: مردي کثيف و فاسد که در امور عامه (مردم) سخن مي گويد.». ».

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
امروز بسیاری از حاکمان برای اداره کشور و مطیع کردن مردم با برنامه های خود دروغ می گویند، اما مسئله اصلی اینجاست که عده ای از همین حکام دروغ های خویش را به اسلام نسبت می دهند، و این بزرگترین ضربه به اسلام است.
امروز در کشور خودمان و بخصوص کشورهای همسایه عده ای که خودشان خوب می دانند که مانند روز روشن دروغ می گویند، بشدت فاسد هستند و در مورد امور جهان اسلام سخن بر زبانهای کثیف خویش می آورند، آنها این را بخوبی می دانند که دروغ می گویند و جالبتر این که مردم هم می دانند آنان چه انسانهای فاسد و کثیفی هستند، اما چون قدرت برخورد ندارند ساکت هستند.
ای حکام دنیا به هوش و به گوش باشید خصوصا آنهایی که دم از جهان اسلام و مدیریت جهان و دنیای اسلام می زنند و امام زمان را بهانه برای کارهای کثیف خود کرده اند، که مردم می دانند و می فهمند و بزودی برای براندازی شما دست به کار خواهند شد.
ای روبیضه ها یادتان باشد ما می فهمیم و می دانیم، و شما از همین غافل هستید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر